1.Звіт про роботу спільноти учителів початкових класів за минулий навчальний рік.
2. Обговорення та затвердження плану роботи на 2024 - 2025 н. нар.
3. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів:
3.1. Про структуру 2024 - 2025 навчального року та навчальні плани у початкових класах загальноосвітніхнавчальних закладів
3.2. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у початкових класах у 2024 - 2025 н.р.
3.3. Нова редакція типових освітніх програм для 1-2 класів НУШ та 3-4 класів НУШ.
4. Організація ефективного та безпечного освітнього середовища.
5. Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем.
6. Розгляд засобів навчання під час дистанційного навчання. Розроблення пам'ятки «Навчаю дистанційно»
7. Про деякі питання проведення сертифікації педагогічних працівників у 2024 році.
8. Про дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу.
2 засідання ( жовтень)
1. Цифровий калейдоскоп «Електронні освітні ресурси для Нової української школи».
2. «Використання інноваційних технологій навчання для формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках у початкових класах.
3. Наступність та співпраця з дошкільним закладом.
4. Розгляд та обговорення свідоцтв досягнень для учнів 1 - 4 класів.
5 . Онлайн сервіси для дистанційного навчання учнів початкової школи.
1. Виступ-доповідь «Домашні завдання та уроки онлайн – нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням».
2. Інтерактивне навчання у системі нових освітніх технологій.
3. Адаптація учнів 1 класу до шкільного життя.
4. Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, лист для себе.
5. Самоосвіта вчителя – потрібна передумова підвищення його педагогічної майстерності.
6 . Компетентісний підхід у рамках НУШ.
7. Перегляд рекомендацій щодо розроблення вчителем календарно-тематичного планування. Розгляд та затвердження календарно – тематичного планування навчального матеріалу на ІІ семестр.
1. Методичний лекторій «Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного навчання».
2. Особистісно орієнтована технологія навчання як інструмент налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.
3 . Атестація педагогічних працівників. Постійне підвищення професійного рівня та педагогічної майстерності педагогічних працівників.
4 . Використання інтерактивних технологій навчання у початковій школі.
5 засідання ( май)
1. Підведення підсумків роботи професійної спільноти вчителів початкових класів за 2024 - 2025 навчальний рік.
2. Складання перспективного плану роботи методичного об'єднання вчителів
початкових класів на 2025 - 2026 навчальний рік.
3.Обговорення моніторингу якості знань учнів початкових класів.
4. Аналіз результативності дистанційного навчання та моніторинг діагностувальних робіт учнів 1 - 4-х класів.
5. Звіт учителів «Мої досягнення та творчі напрацювання» .
6. Відповідальність здобувачів освіти за результати свого навчання, здатності до самооцінювання.
7. Про порядок закінчення навчального року.
Немає коментарів:
Дописати коментар