1.Звіт про роботу спільноти вчителів початкових класів за минулий навчальний рік.
2. Обговорення і затвердження плану роботи на 2023-2024 н. р.
3. Опрацювання інструктивно-методичнихматеріалів:
3.1. Про структуру 2023-2024 навчального року та навчальні плани в початкових класах загальноосвітніхнавчальних закладів
3.2. Методичні рекомендації щодо викладаннянавчальних предметів у початкових класах у 2023-2024н.р.
3.3. Нова редакція типових освітніх програм для 1-2 класів НУШ та 3-4 класів НУШ.
4. Організація ефективного і безпечного освітнього середовища.
5. Організація самоосвіти вчителів, затвердженнянауково-методичних проблем.
6. Розгляд засобів навчання під час дистанційного навчання. Розроблення пам’ятки «Навчаю дистанційно»
7. Про деякі питання проведення сертифікації педагогічних працівників у 2024 році.
8. Про дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу.
2 засідання ( жовтень)
1. Цифровий калейдоскоп «Електронні освітніресурси для Нової української школи».
2. «Використання інноваційних технологій навчання для формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках в початкових класах.
3. Наступність і співпраця з дошкільним закладом.
4. Розгляд та обговорення свідоцтв досягнень для учнів 1 - 4 класів.
5. Онлайн сервіси для дистанційного навчання учнівпочаткової школи.
1. Виступ-доповідь «Домашні завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням».
2. Інтерактивне навчання в системі нових освітніх технологій.
3. Адаптація учнів 1 класу до шкільного життя.
4. Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.
5. Самоосвіта вчителя – необхідна передумова підвищення його педагогічної майстерності.
6. Компетентісний підхід в рамках НУШ .
7. Перегляд рекомендацій по розробленню вчителем календарно-тематичного планування. Розгляд та затвердження календарно – тематичного планування навчального матеріалу на ІІ семестр.
1. Методичний лекторій «Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного навчання».
2. Особистісно орієнтована технологія навчання як інструмент налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.
3. Атестація педагогічних працівників. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників.
4. Використання інтерактивних технологій навчання в початковій школі.
5 засідання ( травень)
1. Підведення підсумків роботи професійної спільноти вчителів початкових класів за 2023-2024навчальний рік.
2. Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів
початкових класів на 2024-2025 навчальний рік.
3.Обговорення моніторингу якості знань учнів початкових класів.
4. Аналіз результативності дистанційного навчання у воєнний час та моніторинг діагностувальних робіт учнів 1 - 4-х класів.
5. Звіт учителів «Мої досягнення та творчі напрацювання» .
6. Відповідальність здобувачів освіти за результатисвого навчання, здатності до самооцінювання.
7. Про порядок закінчення навчального року.
Немає коментарів:
Дописати коментар