– створення сприятливо-стимулюючих умов для розвитку особистості молодшого школяра;
– формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій;
– соціалізація учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій;
– використання інтерактивних форм і методів навчання в ході реалізації навчальних програм в початкових класах.
– формування комунікативної компетентності молодших школярів;
– формування загальномовленнєвих умінь і навичок учнів засобами особистісно-орієнтованого спілкування;
– системно-творчий підхід до вироблення навички письма учнів молодших класів;
– моделювання як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів;
– робота в групах як засіб формування соціальної компетентності молодших школярів;
– становлення особистісної зрілості та життєвої компетентності учня школи І ступеня;
– проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент;
– розвиток самостійності молодших школярів на уроках як засіб особистісного зростання;
– розуміння учнями цілісності світу та усвідомлення себе в цьому світі через застосування засобів інтеграції.