Завдання професійної спільноти


       створення сприятливо-стимулюючих умов для розвитку особистості молодшого школяра;
        формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій;
        соціалізація учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій;
        використання інтерактивних форм і методів навчання в ході реалізації навчальних програм в початкових класах.
       формування комунікативної компетентності молодших школярів;
       формування загальномовленнєвих умінь і навичок учнів засобами особистісно-орієнтованого спілкування;
        системно-творчий підхід до вироблення навички письма учнів молодших класів;
         моделювання як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів;
        робота в групах як засіб формування соціальної компетентності молодших школярів;
       становлення особистісної зрілості та життєвої компетентності учня школи І ступеня;
         проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент;
       розвиток самостійності молодших школярів на уроках як засіб особистісного зростання;
       розуміння учнями цілісності світу та усвідомлення себе в цьому світі через застосування засобів інтеграції.