вівторок, 31 березня 2020 р.

Ранкова зустріч " Чи змінить добро твоє життя? "


Ранкова зустріч для другого класу

Тема: Чи змінить добро твоє життя? Позитивні та негативні емоції.

Мета:
             навчальна: поглибити знання учнів про якості людської поведінки, позитивні та негативні емоції;
             розвивальна: розвивати вміння самоаналізу поведінки учнів,  відрізняти добре від поганого;
             виховна: виховувати толерантне ставлення до інших, ввічливість, доброту, скромність
Вітання
Доброго ранку – сонце привітне!
Доброго ранку – небо блакитне!
Доброго ранку – в небі пташки!
Доброго ранку – зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!
1.       Робота з календарем.
Розгляньте календар.
-          Який сьогодні день? Місяць? Яке число? Хто з вас народився цього числа?
-          Яка зараз пора року? Які її особливості? Яка слідуюча пора року?
-          Скільки місяців у році? Скільки пір року? Скільки триває кожна пора року?
       3.    Вправа «Криголам» -  «Сонечко».
-              Відчуйте в собі тепло та доброту.
-              Потріть долоньки одна об одну, щоб відчути ще більше тепла. А тепер «зліпіть» уявну кульку, ніби слнечко, з вашого добра  та тепла  і «передайте» її своєму однокласнику. Подаруйте йому щиру посмішку . Вона поведе вас дорогою тепла, дорогою Добра.
      4.  Вправа «Коло Друзів»
-              Запрошую вас у наше ранкове коло Друзів. Давайте візьмемося за руки і скажемо один одному добрі слова, комплімент.
      5. Аутотренінг (фізкультхвилинка) звучить спокійна музика  1 хв
Схиліть голівки на руки , заплющте оченята . Подумки повторюйте за мною:
Я прийшов до школи гарно і старанно вчитись …
У мене все вийде … Треба бути дружним, уважним
Треба бути спокійним  та зосередженим
В класі у мене хороші і добрі друзі …
Вони мене люблять і добре ставляться до мене
Мені дуже приємно …
Я спокійно і легко дихаю … (декілька разів вдихнути і видихнути)
В класі тепло , світить лагідне сонечко
Люблю свій розум, увагу і пам’ять.
Добре, діти. Відпочили? Я пропоную проаналізувати вплив фізкультхвилинки на наш настрій. Цей вплив є позитивним чи негативним? Що ще позитивно може впливати на ваш настрій?
      6.  Проблемне питання. Складання схеми «Добро потрібно….»
Діти на аркушах паперу пишуть, кому потрібно добре ставлення і прикріплюють до основи.
- Чи змінить добро твоє життя?
- Що таке добро? Добре і позитивне ставлення?
- Кому можна подарувати добро? До кого можна добре відноситися?
- Чи можна подарувати добро не тільки людині, але й тварині?
      7.    Методика «Речення з відкритим кінцем».
- Якщо б  у вас була можливість перетворитися на Добро, щоб ви робили в образі Добра?
Добро
Я б жив, щоб …….                                                    Я б зробив…….
Я  б знав , що…….                                                     Я  б мріяв, щоб ……..
Я  б побажав, щоб ……
     8. Робота з дитячими книжками.
- На столі безліч відомих вам казок про тварин.  Подивіться на казочки і назвіть, у яких з них добро перемагає  зло.
- Хто з героїв був добрий по відношенню до інших?
Іноді тварин називають нашими меншими братами. А брати, як відомо, потребують доброго ставлення до себе.
Про таке ставлення у  своїх творах неодноразово говорив відомий український письменник та педагог Василь Олександрович Сухомлинський. Сьогодні ми прочитаємо одне з  його оповідань про тварин та їх радощі, прикрощі, пригоди і сподівання.
      9. Читання оповідання учнями.
Кошеня за пазухою
У класі тихо-тихо. Третьокласники самостійно розв’язують задачу.
Марія Миколаївна підійшла до Зіни. Дивним здалося їй, чому це дівчина заглядає за пазуху, щось ніби перекладає там з місця на місце. Учителька аж зворушилася, як на неї глянуло маленьке-маленьке кошеня. Визирнуло, побачило вчительку й заховалось.
Марія Миколаївна лагідно торкнулась до Зіниного плеча й по-змовницькому підморгнула.
Дівчинка зрозуміла: вчителька знає про її таємницю. Вона почервоніла, засоромилась, глянула вчительці у вічі. Марія Миколаївна приклала палець до вуст і похитала головою. Мовляв, мовчи. Зіна зраділа...
Наступного дня Марія Миколаївна відкликала Зіну в куток коридору й питає:
— Навіщо ти його вчора приносила до школи?
— Ой, пробачте... Не було нікого дома... а воно боїться саме залишитись...
Бесіда за почутим
— Яку живу таємницю приховувала Зіна?
— Яким ви уявляєте її кошенятко?
— У кого з вас дома мешкає таке саме маленьке кошеня?
— Чи знаєте ви, як потрібно піклуватися про нього? Розкажіть про це.
     10. Робота з прислів’ями.
- Зберіть частинки прислів’їв, щоб утворилося ціле
Не той друг, хто медом маже,                             вірну людину.
 Не варто з другом сваритися,                              а той, хто правду каже.
В лиху годину пізнаєм                                            бо доведеться миритися.                                       
     11. Перегляд мультфільму «Кitbull»
Обговорення.
- Чи були герої мультфільму добрими один до одного?
-  Чи змінило добро життя героїв?
- Яке прислів’я можна підібрати до героїв нашого мультфільму?
Підбиття підсумків.


Література:
1.       Віршовані привітання. http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/virshovani-privitannya.html
2.       Оповідання В. О. Сухомлинського. https://mala.storinka.org/василь-сухомлинський-оповідання-для-дітей
3.       Збірка українських прислів’їв. https://mala.storinka.org/приказки-збірка-народ-скаже-як-зав%27яже.html
4.       Українські народні казки про тварин.


1 коментар:

  1. Я не міг би закрити свій перший дім без містера Педро! Педро та його команда зробили все для мене в цій транзакції. Він легко впорався з моїм дуже стислим часом роботи і завжди був доступний для мене, коли я мав запитання (а у мене їх було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже ціную! Він і його команда впоралися з багатьма сварками в останню хвилину з продавцем і невтомно працювали, щоб переконатися, що я можу закритися до закінчення терміну дії договору оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Пан Педро — надзвичайно обізнаний кредитний спеціаліст, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості перед моєю остаточною покупкою, і Педро був поруч, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючи з моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Педро та невтомним зусиллям його команди я тепер гордий власник будинку! Я б закликав вас розглянути Педро та його кредитну компанію для будь-якого виду позики.

    # Автокредит

    # Житловий кредит

    # Бізнес позика

    # Особистий кредит



    Пропозиція позики пана Педро

    Електронна пошта- pedroloanss@gmail.com.

    Повідомлення WhatsApp: +1 863 231 0632

    ВідповістиВидалити