Ранкова зустріч для другого класу
Тема: Чи змінить добро твоє життя? Позитивні та негативні емоції.
Мета:
‒ навчальна:
поглибити знання учнів
про якості людської поведінки, позитивні та негативні емоції;
‒ розвивальна:
розвивати вміння
самоаналізу поведінки учнів, відрізняти
добре від поганого;
‒ виховна:
виховувати толерантне
ставлення до інших, ввічливість, доброту, скромність
Вітання
Доброго ранку – сонце привітне!
Доброго ранку – небо блакитне!
Доброго ранку – в небі пташки!
Доброго ранку – зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!
1.
Робота з календарем.
Розгляньте календар.
-
Який
сьогодні день? Місяць? Яке число? Хто з вас народився цього числа?
-
Яка зараз
пора року? Які її особливості? Яка слідуюча пора року?
-
Скільки
місяців у році? Скільки пір року? Скільки триває кожна пора року?
3. Вправа «Криголам» - «Сонечко».
- Відчуйте
в собі тепло та доброту.
- Потріть
долоньки одна об одну, щоб відчути ще більше тепла. А тепер «зліпіть» уявну
кульку, ніби слнечко, з вашого добра та тепла і «передайте» її своєму однокласнику.
Подаруйте йому щиру посмішку . Вона поведе вас дорогою тепла, дорогою Добра.
4. Вправа «Коло Друзів»
- Запрошую
вас у наше ранкове коло Друзів. Давайте
візьмемося за руки і скажемо один одному добрі слова, комплімент.
5. Аутотренінг (фізкультхвилинка) звучить спокійна музика 1 хв
Схиліть голівки на руки , заплющте оченята .
Подумки повторюйте за мною:
Я прийшов до школи гарно і старанно вчитись …
У мене все вийде … Треба бути дружним, уважним …
Треба бути спокійним та
зосередженим …
В класі у мене хороші і добрі друзі …
Вони мене люблять і добре ставляться до мене …
Мені дуже приємно …
Я спокійно і легко дихаю … (декілька разів вдихнути і видихнути)
В класі тепло , світить лагідне сонечко …
Люблю свій розум, увагу і пам’ять.
Добре, діти. Відпочили? Я пропоную
проаналізувати вплив фізкультхвилинки на наш настрій. Цей вплив є позитивним чи
негативним? Що ще позитивно
може впливати на ваш настрій?
6. Проблемне питання. Складання схеми «Добро
потрібно….»
Діти на аркушах паперу
пишуть, кому потрібно добре ставлення і прикріплюють до основи.
- Чи змінить
добро твоє життя?
- Що таке добро?
Добре і позитивне ставлення?
- Кому можна
подарувати добро? До кого можна добре відноситися?
- Чи можна
подарувати добро не тільки людині, але й тварині?
7. Методика «Речення з
відкритим кінцем».
- Якщо б у вас
була можливість перетворитися на Добро, щоб ви робили в образі Добра?
Добро
Я б жив, щоб ……. Я б зробив…….
Я б знав , що……. Я б мріяв, щоб ……..
Я б побажав, щоб ……
8.
Робота з дитячими книжками.
- На столі безліч
відомих вам казок про тварин. Подивіться
на казочки і назвіть, у яких з них добро перемагає зло.
- Хто з героїв
був добрий по відношенню до інших?
Іноді тварин
називають нашими меншими братами. А брати, як відомо, потребують доброго
ставлення до себе.
Про таке
ставлення у своїх творах неодноразово говорив
відомий український письменник та педагог Василь Олександрович Сухомлинський.
Сьогодні ми прочитаємо одне з його
оповідань про тварин та їх радощі, прикрощі, пригоди і сподівання.
9.
Читання оповідання учнями.
Кошеня за пазухою
У класі
тихо-тихо. Третьокласники самостійно розв’язують задачу.
Марія Миколаївна
підійшла до Зіни. Дивним здалося їй, чому це дівчина заглядає за пазуху, щось
ніби перекладає там з місця на місце. Учителька аж зворушилася, як на неї
глянуло маленьке-маленьке кошеня. Визирнуло, побачило вчительку й заховалось.
Марія Миколаївна
лагідно торкнулась до Зіниного плеча й по-змовницькому підморгнула.
Дівчинка
зрозуміла: вчителька знає про її таємницю. Вона почервоніла, засоромилась,
глянула вчительці у вічі. Марія Миколаївна приклала палець до вуст і похитала
головою. Мовляв, мовчи. Зіна зраділа...
Наступного дня
Марія Миколаївна відкликала Зіну в куток коридору й питає:
— Навіщо ти його
вчора приносила до школи?
— Ой, пробачте...
Не було нікого дома... а воно боїться саме залишитись...
Бесіда за почутим
— Яку живу таємницю
приховувала Зіна?
— Яким ви
уявляєте її кошенятко?
— У кого з вас
дома мешкає таке саме маленьке кошеня?
— Чи знаєте ви,
як потрібно піклуватися про нього? Розкажіть про це.
10.
Робота з прислів’ями.
- Зберіть
частинки прислів’їв, щоб утворилося ціле
Не той друг, хто
медом маже, вірну
людину.
Не варто з другом сваритися, а той, хто правду
каже.
В лиху годину
пізнаєм бо
доведеться миритися.
11.
Перегляд мультфільму «Кitbull»
Обговорення.
- Чи були герої
мультфільму добрими один до одного?
- Чи змінило добро життя героїв?
- Яке прислів’я
можна підібрати до героїв нашого мультфільму?
Підбиття підсумків.
Література:
1.
Віршовані привітання.
http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/virshovani-privitannya.html
2.
Оповідання В. О. Сухомлинського. https://mala.storinka.org/василь-сухомлинський-оповідання-для-дітей
3.
Збірка українських прислів’їв. https://mala.storinka.org/приказки-збірка-народ-скаже-як-зав%27яже.html
4.
Українські народні казки про тварин.
Я не міг би закрити свій перший дім без містера Педро! Педро та його команда зробили все для мене в цій транзакції. Він легко впорався з моїм дуже стислим часом роботи і завжди був доступний для мене, коли я мав запитання (а у мене їх було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже ціную! Він і його команда впоралися з багатьма сварками в останню хвилину з продавцем і невтомно працювали, щоб переконатися, що я можу закритися до закінчення терміну дії договору оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Пан Педро — надзвичайно обізнаний кредитний спеціаліст, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості перед моєю остаточною покупкою, і Педро був поруч, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючи з моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Педро та невтомним зусиллям його команди я тепер гордий власник будинку! Я б закликав вас розглянути Педро та його кредитну компанію для будь-якого виду позики.
ВідповістиВидалити# Автокредит
# Житловий кредит
# Бізнес позика
# Особистий кредит
Пропозиція позики пана Педро
Електронна пошта- pedroloanss@gmail.com.
Повідомлення WhatsApp: +1 863 231 0632